Ενδείξεις μαθησιακών δυσκολιών παρουσιάζονται σε αρκετούς μαθητές σήμερα, με το βαθμό της δυσκολίας να διαφέρει ανάλογα με την περίπτωση. Ως αποτέλεσμα, οι πιο κλασικές μέθοδοι διδασκαλίας δεν ανταποκρίνονται απολύτως στις ανάγκες των παιδιών θέτοντας όρια, όπως τη δημιουργία γνωσιακών κενών στην μαθητική ύλη και την πιο αργή μαθησιακή διαδικασία γενικότερα. Αυτά μπορεί να έχουν ως συνέπειες την πνευματική κούραση και ψυχολογική φθορά των μαθητών και τελικά την πιθανή παραίτηση από την προσπάθεια μάθησης.
Επομένως, είναι επιβεβλημένη η προσαρμογή της μαθησιακής διαδιακασίας που θα ακολουθηθεί. Εδώ, οι εξειδικευμένοι παιδαγωγοί μας χρησιμοποιούν τεχνικές βιωματικής μάθησης και μια πολυαισθητηριακή μέθοδο διδασκαλίας με κατάλληλο εξοπλισμό, όπως διαδραστικούς πίνακες, ειδικά διαμορφωμένα βιβλία και ασκησιολόγια. Με αυτές τις μεθόδους, οι μαθητές οδηγούνται ευκολότερα στην κατανόηση και την κτήση της γνώσης.
